Ostutingimused

Ostutingimused



  1. ÜLDTINGIMUSED
    • Käesolevad tingimused kehtivad Ziphome.ee klientide ja e-poe ZIPHome.ee omanikfirma Redcut Grupp OÜ (edaspidi ZIPHome.ee )  vahel e-poest ZIPHome.ee  ostetavate toodete puhul tekkivate õigussuhete kohta.
    • ZIPHome.ee  on õigustatud e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid ostutingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama.
    • Muudatustest ja täiendustest teatatakse internetileheküljel ZIPHome.ee 
    • Kaubavalik ja hinnad muutuvad ette teatamata.
    • Ostmiseks kättesaadava kauba kogus on toodud ajalise nihkega ja võib tegelikust laoseisust erineda.
    • Pärast tellimuse vormistamist kaupa ei broneerita. Ostu-müügi tehing loetakse sõlmituks (jõustunuks) sellest hetkest, kui käesolevate ostutingimuste kokkulepitud ettemaksusumma on laekunud e-poe ZIPHome.ee  arvele.
    • VOXmoobel.ee e-poes olevad tootepildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda erinevused tegelikust tootest.
    • Ostutingimustega tutvumine on igale kliendile kohustuslik.
    • Ostu sooritamisega, nõustub klient, et on tutvunud ZIPHome.ee  e-poe ostutingimustega.
  2. HIND
    • Hinnad on toodud eurodes (EUR).
    • Kõik ZIPHome.ee  hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtestatud käibemaksu.
    • Hinnale võib lisanduda kohaletoimetamistasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile.
    • Kui müüja leiab poes hinnavea, siis müüja teavitab sellest koheselt ostjat. Sellisel juhul antakse ostjale võimalus tühistada tellimus või kinnitada tellimus uuesti õige hinnaga.
  3. TELLIMINE JA TELLIMUSE TÄITMINE
    • ZIPHome.ee  võtab tellimusi vastu järgmiselt: internetis, automaatse tellimissüsteemi kaudu;
    • Tellimus täidetakse ainult pärast ettemaksu laekumist.
  4. TELLIMUSE EEST TASUMINE
    • pangaülekandega EUR-des
      1. Arve saadetakse kliendile tellimuse kinnitusena elektronpostiga. Klient on kohustatud enne arve tasumist kontrollima, et andmed arvel vastavad tellimusele.
      2. Maksetähtaeg on 7 päeva alates arvel näidatud kuupäevast ja kellajast.
      3. Tellimuse täitmisega hakatakse tegelema alates hetkest, kui minimaalne ettemaksu summa arvel näidatud summast on laekunud.
      4. Kui raha ei laeku maksetähtajaja jooksul, siis tellimus tühistatakse automaatselt.
    • pangalingi kaudu EUR-des
    • pangakaartidega (EUR_des) . Aktespteerime:  EST: Swedbank,  SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay, Slice in3, Liisi ID   FIN Akita, Alandsbanken, Nordea, Oma, Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pannkki, Sääsatopankki,: Visa/Masterkard
  5. TOODETE TARNIMINE
    • Kohaletoimetusaeg on toodud tööpäevades.
    • Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima tellitavate kaupade ja esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. ZIPHome.ee  ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
    • Kohaletoimetamist teostavad  firmad MY KULLER OU, DPD, SMARTPOST või kliendi poolt tellitud transpordifirmad.
  6. TELLIMUSE TÜHISTAMINE JA TOODETE TAGASTAMINE
    • Ostjal on õigus iseseisvalt tühistada maksmata tellimus.
    • Peale toodete kättesaamist on Teil aega 14 päeva toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted Teile ei sobi, on Teil õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada.
    • Toote tagastamisel ei kompenseerita ostetud toote saatekulusid.
    • Toote tagastamiseks palun saatke e-kiri meie klienditeenindusele, kus on ära toodud järgmine info: tagastatav toode, originaalarve number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda.
    • Lepingu katkestamisel tuleb ostetud kaup viivitamatult (mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul) tagastada.
    • Toote saab tagastada ainult siis, kui toode on tagastades täiesti kasutamata ning originaalpakendis.
    • Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele 21 tööpäeva jooksul alates kauba tagastamisest.
    • Kui toode on ostetud komplektina, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, Tuleb Teil tagastada kogu komplekt.
  7. PRETENSIOONI ESITAMISE AEG JA GARANTII
    • ZIPHome.ee vastutab nende puuduste eest, mis ilmnevad tootel 2 (kahe) aasta jooksul alates Kliendile üleandmise kuupäevast. Pretensiooni esitamise aluseks on arve
    • ZIPHome.ee ei vastuta:
      1. Kliendi süül toote halvenemise või kahjustumise eest;
      2. Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel;
      3. Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavakasutamise korral.
  8. PRIVAATSUS JA ANDMEKAITSE
    • Kõik ZIPHome.ee e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
    • ZIPHome.ee ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.
    • ZIP.Home.ee on isikuandimete vastustav töötleja, ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmem volitatud tööteja Maksekeskus AS-
  9. ASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD
    • ZIPHome.ee ei vastuta kliendile tekitatud kahjude eest või viivituse eest toote kohaletoimetamisel juhul, kui kahju või viivitus on tingitud asjaolust, mida ZIPHome.ee ei saanud mõjutada, ei näinud ega võinud ette näha.
  10. MUUD TINGIMUSED
    • Kliendi ja Kaupmehe vahel seoses toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse. Vaidluste ning käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
  11. KONTAKTANDMED

Infoliin +372 6730822 (10.30-19.30)

Kontaktid

Miks meie?